Sunset in the mountains
3. dubna 2025

“Nejlepší vlastňák” aneb Jak Slavia proměnila potenciální krizi v triumf, pomohla Ukrajině a zabodovala ve Zlatém středníku

Co začalo jako obyčejné přátelské utkání, se změnilo v nejsilnější příběh zimní fotbalové pauzy. Pražská Slavia odmítla hrát se Slovanem Bratislava kvůli jeho střetnutí s Dynamem Moskva, pohotově našla nového soupeře a díky kreativní reakci nejen že vyslala jasný vzkaz světu, ale také vybrala 1,25 milionu korun na terénní sanitky pro Ukrajinu. Příklad skvěle zvládnuté krizové komunikace, která Slavii vynesla hned dvě ocenění ze Zlatého středníku 2024: 2. místo v kategorii Sport, zábava, umění, média, cestovní ruch a gastronomie a 3. místo za krizovou komunikaci.

Zobrazit článek
Sunset in the mountains
pro média
26. března 2025

Jak Ranní show vylepšila Vodafonu interní komunikaci a přinesla stříbro ve Zlatém středníku

V dnešní dynamické době je efektivní interní komunikace klíčová pro úspěšné fungování firem. Vodafone ČR našel způsob, jak nejen informovat, ale zároveň posílit spolupráci napříč celou organizací – a to prostřednictvím Ranní show. Tento hybridní formát, který propojuje zaměstnance napříč odděleními i lokalitami, zaujal natolik, že získal druhé místo v prestižní soutěži Zlatý středník v kategorii Interní komunikace a employee engagement. A vy ho teď můžete poznat podrobněji.

Zobrazit článek
Sunset in the mountains
pro média
20. března 2025

Fofrtaška 2.0: jak nákupní taška na kolečkách ovládla herní svět a Kauflandu přinesla dva Zlaté středníky

Začalo to jako vtípek na sociálních sítích a vyrostlo v jednu z nejúspěšnějších kampaní loňského roku i Zlatého středníku. Fofrtaška 2.0 – hravý projekt Kauflandu ve spolupráci s agenturami DDB FTW Prague, OMD, Fuse a FleishmanHillard – proměnil symbol seniorů v herní gadget, který pobláznil gaming komunitu, propojil generace a navíc vygeneroval více než milion korun pro charitu. Kampaň si za to právem odnesla dvě zlata ze Zlatého středníku v kategoriích Integrovaná kampaň a FMCG, krása a móda a stříbrnou příčku za Využití sociálních sítí a influencer marketing.

Zobrazit článek
Sunset in the mountains
pro média
6. března 2025

Samsung a jeho Epická jízda ke Zlatému středníku v kategorii Telekomunikace a IT

Co se stane, když jako globální značka svěříte své sociální sítě na 23 dní třem neznámým mladým lidem? Vznikne nečekaně autentická a dynamická kampaň, která osloví miliony sledujících. Epická jízda od Samsungu ukázala, že když dáte mladé generaci volnou ruku, dokáže vytvořit obsah, který rezonuje, baví a přirozeně prezentuje benefity nových produktů – v tomto případě telefonů S23 a celého produktového ekosystému. Tento odvážný přístup vynesl Samsungu a spolupracující agentuře Cheil Czech nejen pozornost cílové generace Z, ale i ocenění Zlatý středník v kategorii Telekomunikace a IT.

Zobrazit článek
Sunset in the mountains
pro média
28. února 2025

Kytky pro chmel: květinový půllitr, který pomohl českému chmelu a ovládl Zlatý středník

Když se na českých chmelnicích objevil obří květinový půllitr, ještě nikdo netušil, že půjde o jeden z nejkreativnějších PR projektů roku. Kytky pro chmel nejen upoutaly pozornost veřejnosti a médií, ale také změnily skeptický postoj pěstitelů k regenerativnímu zemědělství. A co víc – Plzeňskému Prazdroji a agentuře Svengali Communications vynesly dva Zlaté středníky v kategoriích Kreativní idea a PR event a k tomu několik dalších umístění. Jak se podařilo spojit květiny, pivo a udržitelnost do vítězné kampaně? Čtěte dál!

Zobrazit článek
Sunset in the mountains
28. února 2025

“Květen, měsíc dobra” na Nově proměnil dobré skutky v bronz ve Zlatém středníku

Co dokáže firemní interní kampaň, když má silný nápad, zapálené lidi a opravdový dopad? TV Nova v rámci projektu „Květen, měsíc dobra“ propojila zaměstnance v dobročinných aktivitách – od sportovní výzvy přes darování krve až po pomoc seniorům či neziskovým organizacím. Výsledek? Třetina z nich se aktivně zapojila, vybralo se 300 000 Kč pro potřebné rodiny a pohybem se spálilo přes 2,5 milionu kalorií pro dobrou věc! A kromě toho kampaň posílila vztahy mezi zaměstnanci a vytvořila nová propojení napříč firmou. A to jí v soutěži Zlatý středník vyneslo bronzovou příčku v kategorii Interní komunikace a employee engagement.

Zobrazit článek