pro média

Sunset in the mountains
pro média
16. ledna 2025

ASCOPA otevírá 23. ročník soutěže Zlatý středník

Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností odstartovala 23. ročník soutěže Zlatý středník. Ta si dlouhodobě drží přední pozici v oblasti hodnocení komunikačních projektů a firemních médií v Česku a již 6 let i na Slovensku. Zadavatelé a agentury mohou své projekty přihlásit do 20 hlavních tematických a 9 oborových kategorií. Letos nově přibyla hlavní kategorie zaměřená na regionální projekty a cena Grand Prix pro projekt s důrazem na odpovědný přístup ke komunikaci. Na Slovensku již čtvrtým rokem soutěž podpoří skupina Komunikační experti.

Zobrazit článek
Sunset in the mountains
pro média
11. září 2024

Ceny Zlatého středníku si odnáší Česká televize či L'Oréal, agenturou roku je opět Svengali. PR Klub oznámil přejmenování na Asociaci strategické komunikace a vztahů s veřejností

Ceny největší oborové soutěže Zlatý středník, která již 22 let oceňuje nejlepší komunikační projekty a firemní média, znají své vítěze. Odborné poroty složené z řad odborníků na komunikaci i novinářů udělily ocenění celkem ve 34 kategoriích. Trofej Grand Prix pro nejlepší agenturu si odnesl již podruhé v řadě tým Svengali Communications. Ocenění Projekt roku získala Česká televize za kampaň Máme Smysl pro tumor. Novinkou galavečera byla pátá cena Grand Prix Měření efektivity, kterou získali La Roche-Posay – L'Oréal Group ve spolupráci s Good Game za projekt Effaclar Speed Run. Titul Osobnost PR převzal Radek Vítek z agentury MSL Czech Republic, Talentem roku se stal Milan Říský ze Studijní a vědecké knihovny Plzeňského kraje. Slavnostní galavečer, který se každoročně pořádá pod taktovkou PR Klubu, se konal v pražském Empire Hall ve Slovanském domě ve čtvrtek 12. září 2024. PR Klub zde zároveň oficiálně oznámil změnu svého názvu na Asociaci strategické komunikace a vztahů s veřejností a bude nově používat zkratku ASCOPA.

Zobrazit článek
Sunset in the mountains
pro média
17. června 2024

Zlatý středník představil shortlist 29 kategorií. Postoupilo 171 prací

Soutěž komunikačních projektů a firemních médií Zlatý středník zná finalisty 22. ročníku. PR profesní a oborová organizace PK Klub představila shortlisty v pražské Kunsthalle. Z celkových 610 přihlášek do 20 hlavních a 9 oborových kategoriích jich do finále postoupilo celkem 171. Kdo bude patřit mezi letošní vítěze, do dozvíme ve čtvrtek 12. září během slavnostního vyhlášení v Empire Hall ve Slovanském domě v Praze.

Zobrazit článek
Sunset in the mountains
pro média
24. ledna 2024

Největší komunikační soutěž v Česku Zlatý středník právě odstartovala

PR Klub zahájil 22. ročník komunikační soutěže Zlatý středník, která si udržuje přední postavení v počtu přihlášek na tuzemském trhu. Účastníci komunikačních projektů a firemních médií mohou i letos soutěžit v 20 hlavních a 9 oborových kategoriích. Pro Slovensko se zároveň soutěž otevírá již popáté. Novinkou soutěže je zdůraznění efektivity projektů a nový soutěžní systém. Přihlašovatelé mají možnost do 7. února využít zvýhodněné "early birds" registrace. Slavnostní vyhlášení těch nejlepších komunikátorů Česka a Slovenska se uskuteční v září. A ti nejlepší opět postoupí do celosvětové soutěže World Public Relations and Communication Awards, která v září navazuje.

Zobrazit článek
Sunset in the mountains
pro média
20. září 2023

První na světě! V celosvětové soutěži zvítězily kampaně Chytrej výčep a Moji milí Slováci

Dva projekty, které postoupily z komunikační soutěže Zlatý středník, zvítězily v celosvětovém klání World Public Relations and Communication Awards, kterou pořádá mezinárodní oborová organizace Global Alliance for Public Relations and Communication Management. Vítěze vybrala porota složená z 25 odborníků z oboru a komunikátorů ze světově uznávaných PR agentur a akademických institucí po celém světě.

Zobrazit článek
Sunset in the mountains
pro média
6. září 2023

Letošní Osobností PR je Dana Dvořáková, talentem Martina Bechyňová. Nejlepší agenturou Zlatého středníku je Svengali Communications a ocenění Projekt roku získávají Slovenská sporiteľňa a Zaraguza

Ceny největší oborové soutěže Zlatý středník, která již 21 let oceňuje nejlepší komunikační projekty a firemní média, znají své vítěze. Odborné poroty složené z řad odborníků na komunikaci i novinářů udělily ocenění celkem ve 33 kategoriích. Titul Osobnost PR převzala Dana Dvořáková z investiční skupiny KKCG, Talentem roku se stala Martina Bechyňová z Liftaga. Trofej Grand Prix pro nejlepší agenturu si odnesl tým Svengali Communications. Ocenění Projekt roku pak získala Slovenská sporiteľňa ve spolupráci s agenturou Zaraguza za kampaň Moji milí Slováci. Dohromady čekalo na stupních vítězů 91 trofejí, vybraných celkem z 659 přihlášek do letošního rekordního ročníku soutěže. Slavnostní galavečer, který se každoročně pořádá pod taktovkou PR Klubu, se konal v pražském klubu SaSaZu ve čtvrtek 7. září 2023.

Zobrazit článek
Sunset in the mountains
pro média
19. června 2023

Známe 178 finalistů na shortlistu Zlatého středníku, postoupili z 659 doručených přihlášek

Profesní organizace PR Klub vyhlásila shortlist 21. ročníku soutěže Zlatý středník. Z celkových 659 přihlášek ve 20 hlavních a 9 oborových kategoriích jich postoupilo celkem 178. Vítězové si své trofeje převezmou ve čtvrtek 7. září v průběhu slavnostního galavečera v pražském klubu SaSaZu.

Zobrazit článek